otrdiena, 2011. gada 28. jūnijs

Sandra, producente, 35


"Pirms šīs "bitītes", man bija skaists, bordo krāsas velosipēds, kuru, diemžēl, nozaga. Tad es ļoti sadusmojos un nolēmu, ka iegādāšos visnesmukāko velosipēdu, lai to neviens negribētu nozagt. Aizbraucu uz Ogri, kur ieraudzīju šo un nu jau divus gadus ar to braucu pa Rīgas ielām. Nu jau šis velo man ir kļuvis mīļš, ripo lieliski un man pat ir iepaticies kā tas izskatās.
Sešu gadu laikā, kopš esmu izvēlējusies velo kā transporta līdzekli, redzu, ka lēni, bet progress šajā jomā ir. Visvairāk traucē neērtās ietvju uzbrauktuves.
Atbalstu to, ka policija sākusi aktīvāk kontrolēt velosipēdistus - ja mēs paši vairāk ievērotu noteikumus, būtu drošāka ikdiena. Jāsaprot, ka autobraucēji tikai tagad sāk pierast un rēķināties ar mums.
Domāju, ka velo jomā ejam pareizajā virzienā. Kādu dien pie mums šis jautājums būs sakārtots.
Citiem velo braucējiem iesaku uzmanīties atstājot velosipēdus lielveikalu stāvvietās."

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru