pirmdiena, 2011. gada 9. maijs

Agnese,studente,21

"Pirms mēneša atvedu šo velosipēdu uz Rīgu un kopš tā laika tas ir mans vienīgais pārvietošanās līdzeklis. Dzīvespriecīgās krāsas tas ieguvis pateicoties manam draugam. Viņš manas vecmāmiņas garāžā atrasto velosipēdu pārkrāsoja un pasniedza kā dāvanu. Arī krāsas izvēlējās viņš. Vēl esmu plānojusi pielikt groziņ vai lukturīti ar ģeneratoru. Pirms pārkrāsošanas es būtu varējusi šo velosipēdu atstāt jebkur. Diezvai to kāds būtu zadzis, bet tagad cenšos to nekur neatstāt.
Ikdienā necenšos piedomāt pie apģērba saskaņošanas ar velo, bet reizēm tas sanāk gluži nejauši. Visērtāk un drošāk braukt pa Rīgu, manuprāt, ir vakarā - satiksme pierimstas un cilvēki ielās ir mazāk. Vēl nav sanācis aizbraukt tālāk par Dienvidu tiltu, bet plānoju kopā ar draugiem aizlaist līdz jūrai.
Kopš pati esmu kļuvusi par velo draugu, mana attieksme pret velosipēdistiem ir mainījusies. Agrāk necentos laist garām, domāju - gan jau apbrauks apkārt. Tagad saprotu cik grūti ir braukt, ja cilvēki nelaiž pie nobrauktuvēm."

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru